Recensie: The reason you’re alive (Matthew Quick)

Hallo allemaal!

Zoals beloofd in mijn maandoverzicht, hadden jullie nog een recensie van The reason you’re alive tegoed! Ik mocht een recensie-exemplaar ontvangen van chicklit.nl (waarvoor dank!) en heb het boek in één ruk uitgelezen…

Ik werd meteen helemaal enthousiast toen ik de cover van dit boek zag. Zo kleurrijk! Het leek wel een fijne young adult of een feelgoodroman… Tot ik de achterflap las!

Het boek gaat over een oorlogsveteraan die bijzonder cynisch en humoristisch uit de hoek komt. In het begin zal je zijn personage ABSOLUUT niet leuk vinden, misschien zelf haten, maar daar brengt het boek snel verandering in! Je leert zowel hem als zijn omgeving beter kennen, wat je vooroordelen laat verdwijnen als sneeuw voor de zon.

img_5893-1

Ik raad dit boek zeker aan! Het is vooral een heel grappig boek, met originele verhalen.

Wil je meer over dit boek te weten komen? Je kan de volledige recensie lezen op chicklit.nl:

http://www.chicklit.nl/boekrecensies/163896/recensie-the-reason-you-re-alive

blaadjes 16

Wil jij dit boek nu ook lezen?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Jullie kunnen nog welgeteld één dag meedoen met mijn winactie! Waag snel je kans!

Een gedachte over “Recensie: The reason you’re alive (Matthew Quick)

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑