Recensie: En ik dan? (Luc Descamps)

Hallo allemaal!

Er staat weer een recensie van mij op chicklit! Deze keer had ik de eer om het boek ‘En ik dan?’ van Luc Descamps te lezen.

Waar gaat het boek over?
‘En ik dan?’ gaat over Emma, die het cadeau van haar leven krijgt van haar vader: een droomreis naar Amerika! De moeder van Emma is iets minder enthousiast, aangezien de vader van Emma het gezin heeft verlaten toen ze 7 jaar oud was. Uiteindelijk mag ze toch gaan, maar haar droomreis is minder perfect dan ze had gehoopt. Was het wel een goed idee? Of was het een vergissing om met deze vreemde man op reis te gaan?

img_5498

Wat ik van deze hartverwarmende roman vind, kan je op de site van chicklit lezen!

Lezen jullie ook wel eens jeugdromans?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑