Recensie: Ademloos (Jennifer Niven)

Hallo allemaal!

Ik had wel al eens van Jennifer Niven gehoord, maar ik had nog nooit een boek van haar gelezen. Daar is nu verandering in gekomen, omdat ik een recensieboek van haar kreeg opgestuurd door Chicklit.nl (waarvoor dank)! In dit blogbericht laat ik jullie graag weten wat ik van het boek vond.

Waarover gaat het boek?
Claude is bijna afgestudeerd en gaat tijdens de vakantie een grote roadtrip maken met haar beste vriendin. Maar al haar plannen komen op losse schroeven te staan omdat haar ouders hebben besloten om uit elkaar te gaan. Claude moet samen met haar mama mee naar een eiland in Georia om dat haar moeder nood heeft aan rust. Aanvankelijk is ze boos en teleurgesteld, maar als ze Jeremiah Crew leert kennen op het eiland is ze meteen geïntrigeerd. Ze is er zich dan nog niet van bewust dat hij haar leven volledig zal veranderen.

Wat heb ik genoten van Ademloos! Het was voor mij erg lang gelezen dat ik nog een Young Adult Contemporary had gelezen en ik was vergeten hoe zalig ik zo’n boeken vind. Op zich gebeurt er misschien niet héél veel in het verhaal, maar de eerste verliefdheid van Claude wordt op zo’n magische manier beschreven dat ik mezelf ook weer heel even een puber voelde. Ademloos schittert in zijn eenvoud.

Wil je mijn volledige recensie lezen? Dat kan op de website van Chicklit.nl!

https://www.chicklit.nl/boekrecensies/172590/ademloos-%C2%A0jennifer-niven

Lees jij graag YA?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Een gedachte over “Recensie: Ademloos (Jennifer Niven)

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑