Recensie: Damn Horny (Marie Lotte Hagen)

Hallo allemaal!

Af en toe lees ik eens graag erotische verhalen/boeken, maar ik vind het moeilijk om een goed boek in dat genre te vinden. Damn Horny sprong al vanaf het moment dat het is uitgekomen in het oog! Enerzijds door de cover, maar anderzijds vond ik het concept ook erg tof. Maar wat vond ik daar nu uiteindelijk van?

Waarover gaat het boek?
Damn Horny is een verzameling erotische kortverhalen geschreven door een heleboel verschillende auteurs (o.a. Babs Gons, Alma Mathijsen, Tatjana Almuli, Stella Bergsma, Simon(e) van Saarloos, LIONSTORM, Maud Wiemeijer, Kaat Bollen…). Verwacht in deze bundel niet de typische verhalen geschreven door cismannen, maar wel een variatie aan personages en fantasieën die tot leven komen.

Ik vond het erg leuk om deze verhalen te lezen! Net zoals in veel andere kortverhalenbundels was ik niet door elk verhaal gecharmeerd, maar er waren wel heel wat verhalen die ik graag gelezen heb. De variatie aan verhalen en personages was goed om te zien, zo mochten er meer verhalen zijn! Tot slot vond ik het ook erg tof dat de verhalen erg realistisch geschreven waren. Niet alles loop van de eerste keer van een leien dakje en de personages zijn allesbehalve perfect: net zoals in het echte leven dus. In sommige boeken lijkt wel alles perfect te gaan, maar dat kan natuurlijk helemaal niet!

Wil je mijn volledige recensie lezen? Dat kan op de website van chicklit.nl:

https://www.chicklit.nl/boekrecensies/173181/damn-horny-marie-lotte-hagen-nydia-van-voorthuizen

Lees jij graag erotische verhalen?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Een gedachte over “Recensie: Damn Horny (Marie Lotte Hagen)

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑