Mijn boekenmaand september

Hallo allemaal!

September is traditioneel een drukke maand voor mij! Ik ben leerkracht, dus 1 september luidt steevast het nieuwe schooljaar in. Dat betekent heel wat lesuren op school doorbrengen en lesvoorbereidingen maken, en dus ook (in principe) minder leestijd.. Toch heb ik heel wat boeken kunnen lezen in september! Ik had nu weer een ritme, waardoor ik meer tijd voor lezen kon vrijmaken.

Als eerste vertel ik jullie graag wat ik gelezen heb tijdens deze eerste schoolmaand:

Ook kocht ik deze maand enkele boeken!

  • Prachtige wereld, waar ben je (Sally Rooney)
  • Beautiful world, where are you (Sally Rooney)
  • The women of Troy (Pat Barker)
  • Dichter nr. 21: Feest! (diverse auteurs)

Ja, je leest het goed: De nieuwe Sally Rooney kocht ik zowel in het Engels als in het Nederlands! Ik las hem in het Nederlands, maar ik ben van plan om het snel ook in het Engels opnieuw te lezen.

Tot slot kwamen er ook enkele recensie-boeken aan bij mijn thuis:

  • De vele levens van Heloise Starchild (John Ironmonger)
  • De Roadtrip (Beth O’Leary)

Met veel dank aan Uitgeverij Signatuur en Uitgeverij de fontein om mij deze recensie-exemplaren op te sturen!

Hoe zat jouw boekenmaand eruit?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Een gedachte over “Mijn boekenmaand september

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑