Mijn boekenmaand juli

Hallo allemaal!

Juli, dat betekende vakantie en dus ook heel wat leestijd. De voorbije maanden had ik minder boeken gelezen dan anders, omdat ik het druk had en de ‘leesgoesting’ ook veel minder was. Ik had in juli gelukkig terug echt ‘leesgoesting’ en dat resulteerde in heel wat gelezen boeken!

Ik las in totaal 7 boeken:

Deze maand kocht ik geen enkel boek, ik kreeg enkel één recensieboek, namelijk Elektra van Jennifer Saint. Ik las het ook al meteen! Ik kan jullie al verklappen dat het écht een heel goed boek is, maar mijn volledige recensie volgt nog!

Hoe zag jullie boekenmaand eruit?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑