Mijn boekenmaand augustus

Hallo allemaal!

De zotte maand augustus is voorbij, en ook die maand is weer gevlogen! Ik ben in augustus getrouwd (met de nodige voorbereidingen en opruimwerkzaamheden die erbij komen kijken) en ik ben ook opnieuw beginnen werken. Niet veel leestijd dus… dat zal je hieronder nog wel lezen!

Ik heb namelijk maar 1 boek gelezen in augustus. Ik was nog wel aan twee andere boeken bezig, maar die zijn nog niet uit geraakt. Het boek dat wel uitgelezen is, is Daisy Jones and the six van Taylor Jenkins Reid. Ik kan jullie alvast verklappen dat ik een grote fan ben van het boek, maar mijn uitgebreide recensie kan je hier nalezen.

Deze maand hat ik het geluk om enkele boeken cadeau te krijgen! Het gaat om deze boeken:

  • I kissed Shara Wheeler (Casey McQuiston)
  • Over liefde (Anna Brüggemann)
  • Diepdiepblauw (Nikki Dekker)

De twee eerste boeken waren cadeautjes voor mijn verjaardag, die ik gekregen heb van mijn zus en mijn mama. Dankjewel daarvoor! Diepdiepblauw is een boek dat ik gewonnen heb! Ik had meegedaan met een actie op Instagram van Uitgeverij De Bezig Bij en ik werd als winnaar gekozen! Ik ben er superblij mee, ik ben erg benieuwd naar deze 3 boeken!

Tot slot heb ik ook nog één recensie-exemplaar ontvangen deze maand, en dat is Marylin en de sterren van Hollywood van Claudia en Nadja Beinert.

Had jij een fijne leesmaand?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

Omhoog ↑