Recensie: Rood Fruit (Ann Cuyvers & Elien Geboers)

Hallo allemaal!

Ik lees af en toe graag een erotische roman, en toen ik Rood Fruit overal op sociale media zag verschijnen, wist ik dat ik het wilde lezen. Ik had het grote geluk om een recensie-exemplaar te mogen ontvangen van Uitgeverij Pelckmans, waarvoor grote dank! Ik nam Rood Fruit mee op vakantie en begon te lezen aan het zwembad… Maar wat vond ik er nu eigenlijk van?

Waarover gaat het boek?
In Rood Fruit volgen we drie vrouwen die allemaal op een keerpunt staan in hun leven. Aster neemt ontslag en zweert alle mannen af na een pijnlijke break-up, maar twijfelt over haar beslissing als ze een knappe wijnboer tegenkomt in Antwerpen. De Spaanse Mercedes gaat met haar zus op citytrip naar Antwerpen om haar overleden oma te eren, maar vindt daar iets heel onverwacht. De Franse Alex komt regelmatig naar Antwerpen omdat daar haar friends with benefits woont, maar ze merkt dat hij er met zijn gedachten niet bij is…

Rood Fruit wordt geadverteerd als een erotische roman, en dat is zeker het geval! Het boek staat boordevol pikante, expliciete scènes met verhalen die de drie dames meemaken. Je zal het er zeker warm van krijgen! Ann Cuyvers en Elien Geboers hebben dit verhaal heel vlot geschreven, het leest fijn weg. Ik heb het op vakantie binnen een dag uitgelezen, het was het ideale boek om langs het zwembad te lezen!

In het boek zijn er drie hoofdpersonages en ze komen alle drie om de beurt aan het woord. Aan het begin van het hoofdstuk staat niet vermeld over wie het gaat, maar na een paar zinnen heb je wel door welk personage aan het vertellen is. Wat ik vooral origineel vond, is de titels van de hoofdstukken. Er is bijvoorbeeld een moment dat het hoofdstuk van elk personage begint met een kleur, en die kleur komt daarna terug in het verhaal. Zo heb je ook plaatsen, soorten foto’s, talen, drankjes… Ik vond het heel origineel gedaan!

De verhaallijn in het boek is niet het sterkste dat ik ooit al gelezen heb. Op sommige momenten leek het eerder alsof het verhaal zelf ondergeschikt was aan de seksscènes, maar ik vond dat echter niet erg. Ik heb veel plezier gehad tijdens het lezen, en dat is wat telt! De verhaallijn is dus erg vermakelijk en aan het einde komt alles ook mooi samen.

Ik besluit dat Rood Fruit van Ann Cuyvers en Elien Geboers een vermakelijke erotische roman is waarmee je heerlijk kan ontspannen. Een aanrader voor zowel liefhebbers van het genre als lezers die hier nog niet zo bekend mee zijn!

Lees jij soms graag erotische romans?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Een gedachte over “Recensie: Rood Fruit (Ann Cuyvers & Elien Geboers)

Voeg uw reactie toe

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑