Mijn boekenmaand augustus

Hallo allemaal!

Na een stevige leesmaand in juli, was het weer een beetje rustiger in augustus. Hoewel ik meer tijd had als anders (en ook meer las dan andere maanden), heb ik niet zo extreem veel gelezen als in juli. En eigenlijk vind ik dat niet zo erg. Ik vond die 17 boeken in juli wel héél veel, ik kreeg al die verhalen bijna niet verwerkt in mijn hoofd. Ook op mijn blog en mijn Instagram kon ik het niet meer bijhouden met recensies schrijven en posten. Het was dus wel eens leuk voor een keertje, maar het hoeft voor mij niet zo extreem te zijn!

Ik las in totaal 9 boeken in augustus!

Daarnaast kreeg ik ook twee recensieboeken in augustus, waarvoor grote dank aan Elke Dag Boeken en Pelckmans! Ik heb ze nog niet gelezen, maar daar ga ik heel snel verandering in brengen!

  • De slachters (Ruth Gilligan)
  • Ik wil dood maar eerst een bord tteokbokki (Baek Se-hee)

Daarnaast kocht ik zelf ook drie boeken, namelijk de Dirty Little Secrets-serie van Anja Feliers. Ik had deze serie op het oog nadat ik haar thrillerserie rond Kathleen Verlinden verslonden had, en toen ik het derde deel in de afslag zag liggen, zag ik ik het als een teken. Ik had ook nog een boekenbon en daarmee kocht ik de andere twee delen. Deze wil ik heel snel gaan lezen, als ik eens nood heb aan ontspanning!

  • Dirty Little Secrets: Ademloos (Anja Feliers)
  • Dirty Little Secrets: Adempauze (Anja Feliers)
  • Dirty Little Secrets: Adembenemend (Anja Feliers)

Tot slot was ik ook jarig in augustus en kreeg ik één boek van mijn vriendin Fien. Het is een van haar lievelingsboeken, dus het gaat extra speciaal zijn om te lezen. Dankjewel!

  • Amerikanah (Chimamanda Ngozi Adichie)

Hoe was jouw leesmaand?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑