Mijn boekenmaand januari

Hallo allemaal!

Ik had een heel fijne leesmaand! Na de drukke feestdagen voelde januari aan als rust. Dat merk je ook aan mijn maandoverzicht: ik heb heel wat boeken kunnen lezen daardoor. Ik kon in totaal 8 boeken lezen!

Daarnaast kreeg ik ook enkele recensie-exemplaren, waarvoor grote dank aan Elke Dag Boeken en Standaard Uitgeverij voor deze boeken!

  • De meisjes van de katoenfabriek (Susanna Aloski)
  • Aan de rand van een groot bos (Leo Vardiashvili)
  • Een soort eelt (Rinske bouwman)

Verder kocht ik deze maand geen enkel boek (heel goed!) en had ik nog een leuke activiteit deze maand. In de Standaard Boekhandel van Hasselt werd een leesclub van Dit is niet wat er zal gebeuren van Zita Theunynck georganiseerd. Daar was Zita Theunynck zelf ook bij! Het was een heel leuke ervaring en mijn twee boeken van haar zijn nu ook gesigneerd.

Hoe was jouw leesmaand?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑