Mijn boekenmaand augustus

Hallo allemaal!

Wat was augustus een gekke maand! Hoewel het zomervakantie was, leek het weer eerder op dat van in de herfstvakantie! En dan had ik nog een kamp, was ik jarig, ging ik op vakantie: het is erg druk geweest! Wat dat betekent voor mijn leestijd, lees je hieronder.

Ik heb deze maand eigenlijk veel minder gelezen dan ik had gehoopt: jammer! Ik wil altijd veel lezen in een vakantie, maar nu is dat eigenlijk niet gelukt. Ik las in totaal 5 boeken:

Omdat het mijn verjaardag was, werd ik ook verwend door vrienden en familie met twee boeken! Van mijn vrienden kreeg ik het script van Normal People (Sally Rooney), een boek dat ik al heel lang wou. Van een familielid kreeg ik het boek De lichtwachters van Emma Stonex. Dat boek lijkt me erg goed en bovendien heeft het een supermooie cover!

Ook kwam er één recensieboek binnen deze maand, en dat is Het meisje met de luidende stem van Abi Daré. Ik kijk er al erg naar uit om het te gaan lezen (want dat is deze maand niet gelukt).

Tot slot kocht ik deze maand één boek zelf, en dat is One Last Stop van Casey McQuiston. Als we op vakantie gaan, koop ik graag ook een souvenir. Vroeger was dat vaak een prulletje (zo’n typische magneet voor aan de koelkast bijvoorbeeld), maar tegenwoordig koop ik graag een boek op vakantie! Dan heb je ineens al een mooie herinnering aan het boek terwijl je het aan het lezen bent: heel leuk! One Last Stop stond al héél lang op mijn verlanglijstje, want ik was helemaal weg van Rood, Wit en Koningsblauw van dezelfde auteur (mijn recensie van dat boek kan je hier lezen). Hopelijk kan ik er snel tijd voor maken!

Met vijf gelezen boeken en vier nieuwe boeken in mijn boekenkast, heb ik dus helemaal niet te klagen deze maand! Toch hoop ik wat meer te lezen als er terug wat meer ritme zit in mijn dagen en weken, als school terug begonnen is!

Hoe zag jouw leesmaand eruit?

Veel leesplezier!
x Samantha x

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Blog op WordPress.com.

Omhoog ↑